Miranda Slabber uit Arnemuiden.
18 jaar, 1.76 meter

Toegevoegd na 19 minuten:
Misschien ken je haar van de TV.
Sinds het voorjaar van 2006 is Miranda presentatrice bij de Zeeuwse zender Maximaal TV.

Miranda deed in 2007 mee aan Peking Express: Zuid-Amerika op NET 5 met haar toenmalige partner Pascal van Houten. Uiteindelijk wonnen ze het programma.
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

misschien omdat ze op renate verbaan lijkt? Maar volgens mij niet is. Zou 't anders niet weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Miranda Slabber, 2e finaliste van de Elite Model Look 1998
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is Miranda Slabber, zoals reeds elders is opgemerkt.

Ik vind het logisch dat ze je zo bekend voorkomt. Al die modellen hebben dezelfde standaardgezichten. Op wat kleien verschillen na lijken ze allemaal op elkaar.

Geef mij maar een echte vrouw. Een natuurlijk gezicht, met de natuurlijke afwijkingen, met perfectionerende imperfecties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelijk heb je, +1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
AWM
14 jaar geleden
Er werd geen waardeoordeel gevraagd, alleen een naam :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind helemaal niet dat ie gelijk heeft. Modellen worden vaak juist uitgekozen omdat ze een apart, kenmerkend gezicht hebben.
Maar ik ben wel met je eens dat ik ook hou van een wat natuurlijker, normaler voorkomen dan de meeste topmodellen.