Wat moet je beslist gezien hebben als je op een zaterdag een dagje Rotterdam doet?s' Morgens doen we de markt op de Blaak

En voor musea reserveren we een andere dag

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

De Euromast!

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk ook even bij onderstaande vraag als je met het openbaar vervoer naar Rotterdam gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rondvaart door de haven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er een beetje aan wat je leuk vindt. Hou je van koken, dan moet je naar winkel 'het kookpunt' op het Noordplein iets buiten het centrum. Verder kun je het centrum in, maar daar vind je winkels die je eigenlijk in elke stad vindt, maar misschien is een bezoek aan de Bijenkorf leuk.

Op de meent (eind van de markt links op de hoek) kun je lekkere koffie krijgen en de marktdrukte bekijken. Rondvaart met de Spido is leuk en zoals hierboven de suggestie 'Euromast'.

Dan hebben we nog Blijdorp, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daar als Rotterdammer zelf nooit kom.

Als je met de auto bent, kun je ook binnen een kwartier in Delft zijn. Dat is om te winkelen misschien wel iets sfeervoller. Gouda is ook vlakbij en ook wel aardig.

Veel plezier!

Toegevoegd na 52 seconden:
voor de koffie moet je bij cafe Pol zijn, vergat ik te vermelden.
paulus811
14 jaar geleden
Ga naar het water, dat is het hart van Rotterdam. Wandelen langs de Boompjes, kijken naar de scheepvaart. Er zijn daar ook restaurantjes waar je een hapje kunt eten.

Om wat te drinken kan ik het gebied bij de Oude Haven aanraden.

Misschien zijn de Euromast en de Spido ook wel leuk, maar dat zou ik niet weten; als echte Rotterdammer ben ik er nooit in geweest! ;-)

Wat ik in ieder geval wel erg leuk vind, is de watertaxi naar Hotel New York. Dan moet je alleen niet snel zeeziek worden. Een hele belevenis, in zo'n snel klein bootje op zo'n groot water. En vanaf het water krijg je echt het allermooiste uitzicht op de skyline van Rotterdam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een biertje in de oude haven en met de watertaxi naar hotel new york voor lunch of avondeten. Have fun!