Wat is de beste ijsbreker, als je een leuk meisje aan wilt spreken op een treinstation?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek eens onder "openingszin"op GV en je vind een heleboel resultaten.

Het beste antwoord

haal bij de kiosk op het station een cola met ijs, haal 't ijs eruit, gooi t voor haar neus op de grond en stamp er op..
zo, het ijs is gebroken zeg je dan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gggoed!!

Andere antwoorden (11)

hoorde laatst op de radio dat de beste openingzin "hoi" is. Loop op een meisje af en spreek haar aan door haar gedag te zeggen, vraag haar of alles goed is. Als ze op het station staat is het een inkoppertje natuurlijk om haar te vragen waar ze heen gaat, wat ze gaat doen en of je haar mag vergezellen op haar reis erheen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien afgezaagd, maar het volgende:
"Hallo, geloof jij in liefde op het eerste gezicht? Of zal ik nog een keer terugkomen?"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja,daar trapt ze echt niet in hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh zo fout!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt een man hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whahahaha typisch ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou deze openingszin echt nooit gebruiken, of het moet een inzending zijn voor de meest clichématige openingszin...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt....en bedankt voor het compliment Taurus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel het niet onaardig hoor.
Rieneke1
14 jaar geleden
voor zo'n openingszin ren je toch kokkend weg? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...ffoouuuttt...píjnlijk fout.
Gewoon een ongedwongen gesprekje beginnen.Wat is het koud hé,hopelijk komt die trein gauw.Hoe het verder loopt merk je aan haar reactie.Lacht ze naar je,dan zal er vanz\elf een gesprek volgen.Als ze je niet zitten merk je dat ook snel genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een station zou heel goed kunnen vragen of de trein ook stopt in ... (en dan niet een plaats, noemen die duidelijk op het perronbord staat, dat is niet bevorderlijk voor de eerste indruk).
Aan de hand van haar antwoord kan je het verdere gesprek invullen (of juist niet). Succes ermee!

Toegevoegd na 55 seconden:
Als vrouw kan ik je uit ervaring zeggen dat je niet moet proberen zo origineel mogelijk te zijn. Dat kan tegen je gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ inderdaad
Rieneke1
14 jaar geleden
plusje voor de toevoeging :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe 'origineler' hoe erger.....
Naast haar gaan staan en zo terloops zeggen : " Hopelijk is hij vandaag eens op tijd, ik heb laatst toch staan wachten....."Aangezien de treinen vaak te laat komen is haar antwoord dan ook vaak bevestigend als ze vaker reist en voor je het weet en ze heeft ook zin in een praatje, heb je in elk geval een begin. Zo niet, dan is het misschien een GVster die deze vraag bekend voorkomt.
14 jaar geleden
kedeng kedeng kedeng kedeng wie zong dat ook al weer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik heb iemand eens horen zeggen "zal ik je even beffen om het ijs te breken " en ze schijnen nu nog bij elkaar te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bied haar je laatste Rolo aan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vraag of ze even je rug wil krabben, want je kan er zelf niet bij zogenaamd.
Dat wil ze vast wel even doen. En dan geef je aanwijzingen; zo van iets naar links of naar rechts.
Als je echt durft, laat je d'r telkens een stukje lager krabben, richting je erogene zones.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Waar zitten jouw erogene zones?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op de gebruikelijke plek nog steeds.
Vraag haar een vuurtje mag lenen.
Als die zeg sorry ik rook niet.
Dan haal jij je aansteker uit je zak, en zeg ik wel. hihi
En dan zeg je het bedoeling was eigenlijk kennis maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+niet slecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Roken = afknapper voor velen Daarnaast is het onnodig gecompliceerd doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als roken een afknapper is, heb je als roker toch niks aan die vriendin. Bij mij werkt-ie ;-)
(En hoeft-ie zijn eigen aansteker niet te pakken).
Simpel, lief en eerlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha
ja toch?
"Hoi, neuken?"

Wees gewoon simpel en duidelijk, er is geen zin die altijd werkt op iedereen. Zeg gewoon "Hoi!'' en kijk hoe ze reageerd.

Toegevoegd na 1 minuut:
reageert*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou je lijken op je avatar, dan zou ik me doodlachen bij die openingszin. Van een gladde jonge kerel zou ik hem minder charmant vinden.