Wat is een synoniem voor 'deelneming betuigen'?

een synoniem is een woord met (bijna) dezelfde betekenis.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
8.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht dat het een typefout was, maar ik zie in je steekwoorden dat je het twee keer gedaan hebt; het is echter echt deelnemiNg betuigen. Staat zo lullig anders op een rouwkaart.

Het beste antwoord

Condoleren (?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
was ook mijn eerste gedachte..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ook de mijne +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En de mijne +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de mijne ook +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al die +1'tjes. Ha! Van mij krijg je een +10!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ja.. +11 eigenlijk. ;)

Andere antwoorden (9)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je medeleven uitten.
14 jaar geleden
medeleven uitspreken, medegevoel uiten, medeleven uitdrukken, medegevoel verkondigen ,meeleven betonen,meeleven aangeven, codoleance uiten,
Of een combinatie hiervan.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het i.v.m. een overlijden is(want dat vermeldt je er niet bij),is dat condoleren. In andere gevallen zou het medeleven kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
medeleven betuigen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sta je bij in jou/jullie verlies, waaraan ik nu uiting geef...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In het katholieke vlaanderen gebruikt men vooral : " Innige deelneming" of "Blijken van medelijden" In het frans is het "Sincères Condoléances" Weer afkomstig uit het latijn : tesamen treuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beweren, declareren, een getuigschrift geven, getuigen, plechtig verklaren, plechtig verzekeren, protesteren, te kennen geven, uitspreken, verklaren, verzekeren