Ik droomde dat ik ruzie had en een paar kerels steek mij met een mes wat betekent dit ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (4)

http://www.droominfo.nl/droomwoordenboek

Hier kun je even op kijken en een trefwoord invullen.. het lukte mij niet echt om een passend trefwoord te vinden...

Toegevoegd na 3 minuten:
Vechten

Als je droomt dat je deelneemt aan een gevecht, duidt dit op innerlijke onrust. Een aspect van jezelf is in conflict met een ander. Mischien vecht een onopgelost- of niet verwerkte kwestie om aandacht. Deze droom kan ook verwijzen naar een strijd die je meemaakt in het echte leven.

Als je anderen ziet vechten in je droom, suggereert dit ook dat je je eigen problemen of onrust niet onder ogen wilt zien. Je neemt niet genoeg verantwoordelijkheid of initiatief bij het vinden van een manier om met je problemen om te gaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ging je ook dood in je droom?
Soms hoor je wel eens het verhaal dat je, als je droomt dat je doodgaat, ook echt dood zult gaan. Nou gaan we allemaal dood, dus dat klopt wel, maar er zijn heel veel mensen die dromen dat ze doodgaan en waar daarna op korte termijn niks akeligs gebeurt. In de droomverklaring wordt dood gaan in je droom meestal geduid als dat er juist hele goede dingen gaan gebeuren of belangrijke veranderingen voor jezelf op touw staan.

Persoonlijk droom ik wel eens dat ik dood ga, dat is heel bijzonder (I find it kind of funny, I find it kind of sad, the dreams in wich I'm dying are the best I ever had) en ik heb daarna nooit last gehad van supergoede of superslechte dingen die gebeurden...

Hieronder nog een stukje over droomverklaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk Donnie Darko citaat uit Mad World!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Puntje voor jou!
De interpretatie van jouw droom door XiniX is als volgt: Het was jouw wens om dat te doen, dat steken, tijdens de laatste ruzie die je had... Je was zo boos, je kon je boosheid niet uiten zoals je wilde en gelukkig dat je het niet durfde, dat mes te gebruiken... Maar die boosheid was nog in je systeem net voor de bewuste droom en die emotie, die boze emotie weerhield je van diep slapen, dus droomde je het nog eens over en deed je het wel in je droom, toen kwam je wel voor jezelf op zoals je voelde... Dat gaf je een bevredigend gevoel, omdat je het toen wel deed en voldaan viel je in diepe slaap...

Ik zou hiermee naar een psycholoog gaan, want dit is een voorteken van iets wat helemaal fout gaat, dus zoek hulp aub... Het is nooit nodig iemand iets aan te doen, dus leer je woede in te perken tot normale proporties, dit gaat op enig moment fout in mijn optiek, dus zoek professionele hulp, nu het nog kan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@xinix psycholoog??????????????????????????????????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De interpretatie die je geeft over een gebeurtenis, daar weet ik niets van maar ik vind dat je iemand de stuipen op het lijf jaagt met het geen je als laatste schrijft; Dat er iets helemaal fout gaat? Dromen staan vaak voor verwerking! Wanneer je niet goed weet waar je het over hebt, kun je beter niks of voorzichtiger antwoorden. Psycholoog nodig? Ben je huisarts of zo?
Het betekent volgens mij,datgene wat alle dromen betekenen,namelijk niets. Waarom zouden dromen iets moeten betekenen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Leonie,droom lekker verder.