Waar vind ik een hele grappige verjaardags ecard voor mijn schoonmoeder ?

Mijn schoonmoeder houdt nogal van grapjes en mensen voor de gek te houden om op te jeinen, nu wil ik haar een gratis ecard versturen die ontzettend grappig is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Probeer deze maar eens:

http://www.kaartenhuis.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eens op jib jab daar kun je door middel van je eigen foto een kaart maken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of van een foto van je schoonmoeder...
Op onderstaande site staan verschillende linken naar sites waar je e-cards kunt sturen. Hallmark.nl is persoonlijk mijn favoriet. Daar heb je veel keus en er zitten veel grappige kaartjes tussen.
Als je graag een ontzettend grappige kaart wil sturen met een tekst wat wat persoonlijker is (iets wat voor jullie leuk is, maar wat niet op een e-card op internet zal staan) is het misschien wel een veel leuker idee om zelf een kaart te maken en dit te versturen met een echte postzegel erop. Dat is ten eerste persoonlijker en ten tweede zal het veel meer indruk maken dan een plaatje op het internet. Een kaart is voor altijd en die link naar de e-card is zo weer verlopen.
Ik hoop dat je anders wat aan onderstaande site hebt. Niet alle sites doen het meer, want het is een oude pagina. Maar je komt vast kaarten en sites tegen die je nog niet kent. Succes! (en alvast gefeliciteerd :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeger gebruikte ik (zoals eerder genoemd) altijd www.kaartenhuis.nl.

Dat is tegenwoordig wat minder. Halmark heeft tegenwoordig leukere kaarten.

Om precies te zijn: http://www.hallmark.nl/ecards.aspx