berichtgeschiedens terug halen

hallo wie kan mij helpen ik heb iemand uit me msn gegooit :)maar ik wil de geschiedenis terug bekijken wat ze naar mij heb getypt maar ik kan het niet terug vinden! wie kan me er bij helpen kan ik het altijd weer terug vinden als ik een persoon er uit heb gegooit!!uit de msn blijf het er dan ook gewoon in staan de geschiedens die ik met haar had via msn ! nou ik hoop dat iemand er mij bij kan helpen:)mvg janna

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Kijk eens bij documenten, daarna het mapje ontvangen bestanden, je ziet dan een mapje met je msn-naam, daarna een mapje met geschiedenis. telkens doorklikken uiteraard.

In het mapje geschiedenis zie je per contact uit je msn-lijst een mapje, als je tenminste met deze persoon de afgelopen tijd gesproken hebt.

Voorwaarde is wel dat je bij msn ingesteld hebt, dat je berichtgeschiedenis wilt opslaan.
14 jaar geleden
Als je 'Mijn gesprekgeschiedenis' niet terugvindt onder 'Mijn documenten' dan is 't (helaas voor jou) niet opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt het instellen of je bericht geschiedenis wilt opslaan... en vervolgens kun je een map kiezen waar je je bericht geschiedenis in wilt bewaren... ik denk dat je dat niet hebt gedaan en als je dat niet gedaan hebt kun je het niet weer terug vinden helaas...

je kunt even kijken of je in het verleden een map gekozen hebt je opent dan je msn en boven kijk je bij extra-> dan opties->dan berichten->en daar staat bij bericht geschiedenis of het word opgeslagen...