wat bedoeld een vrouw als ze met haar tong tussen haar mondlippen likt?

Toegevoegd na 1 minuut:
als de vrouw haar mondlippen likt wat wil ze daar mee bedoelen op sensueel vlak,ik heb zin of wat?

Toegevoegd na 6 dagen:
als een dame recht jouw in de ogen kijkt en ondertussen haar lippen (mond) met haar tong treelt likt,wat bedoeld ze daarmee:?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
9.4K

Antwoorden (5)

Dat ze droge lippen heeft, of dat haar lippen tintelen.

Daar kunnen meerdere oorzaken voor zijn; Een ervan is het gevolg van het opzetten van lippen dmv sexuele stimulans (ev. visueel)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze bedoelt:

Ik ben te verleiden
Ik wil zoenen
Ik ben mooi
Ik ben aantrekkelijk
Ik vind je sexy
Ik heb zin in je
Enz.enz.enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat de bedoeling dan is , dat ze die kruimel brood of iets dergelijks van haar mond af wilt halen.
Niet alles is sesueel 'gelikt' :)

Toegevoegd na 4 minuten:
sesueel=sensueel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, laat me nou ook eens tegendraads zijn :P :)
Er zeker van zijn of er geen etensresten op de lippen zitten, of gewoon droge lippen :)

Natuurlijk zijn er ook nog mensen die de ''tik'' hebben aan hun lippen te likken. De oorzaak hiervan kan stress zijn. (net als op je lip of nagels bijten)

Maar goed, wanneer een vrouw je uitdagend zit aan te kijken, en dan langs de lippen likt, dan spreekt het voor zich dat het sensueel bedoelt is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan zijn dat ze aandacht wil op sexueel gebied maar het kan ook zijn dat ze denkt shit ik moet nodig mijn lippen smeren door de kou voel ik de vellen aan mijn lip hangen';)