Wat moet ik doen om mijn product te ruilen?

Ik heb via telfort een sim-lock vrije telefoon besteld bij mijn sim-only abonnement. Nu bleek bij levering dat het toestel niet simlock vrij is. Ik heb hier direct over gebeld, maar na bijna 3 weken naar hun klantenservice (à €0,30 per min) te bellen heb ik nog steeds geen code, en ook geen nieuw toestel. Alles loopt via afdeling CR, die telefonisch niet te bereiken zijn. Al met al is mij van alles beloofd, maar de 7 dagen bedenktijd na aanschaf van een product via internet zijn voorbij sinds ik op hun reactie wacht. Excuses krijg ik genoeg, maar een ander toestel, ho maar!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als je een postadres van Telfort hebt,een aangetekende brief met antwoordbevestiging sturen,kopie van de aankoop,waarin de simlock-vrij bevestiging staat en als je dat hebt,bewijs dat je hun gebeld hebt (stuur deze rekening ook mee)en klachtomschrijving vermelden.In deze brief eis je dan,dat het probleem binnen door jou te stellen tijd opgelost dient te worden.Als je wettelijk in je recht staat,moeten ze hierop reageren.Anders contact opnemen met consumentenbond.
Een paar links die misschien helpen.
Succes.

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Toen ik iets dergelijks meemaakte en telefonisch contact mijn ergernis alleen maar groter maakte, ben ik naar de winkel van, in mijn geval, Debitel gegaan. Ik werd daar keurig geholpen. Voorwaarde voor deze manier van handelen is natuurlijk wel dat de afstand naar, in jouw geval, de dichtstbijzijnde Telfordwinkel niet te groot moet zijn.

Succes!