welke dingen over je vriendin/exvriendin wil of wilde je neit weten?

de mijne was vreemdgegaan en had het liever niet geweten met wie...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik hoef niet álles te weten, maar ik heb liever dat ik dingen wel weet dan dat hij/zij me dingen niet vertelt omdat hij/zij denkt dat het me zou kwetsen om iets te weten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik denk dat ik die dingen nog niet weet.
Houwen zo zou ik zeggen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wanneer je serieus samen de rest van je leven wilt doorbrengen (al dan niet bezegeld door een ambtenaar van de Burgerlijke Stand) denk ik dat in principe alles (een keer) bespreekbaar moet zijn.

Juist geheimen breken een in potentie levenslange relatie vaak voortijdig op.

Durf voor de volle 100% eerlijk te zijn en deze eerlijkheid ook te vragen van je partner. Zure appeltjes hebben we allemaal wel verzameld in onze mand. Even doorbijten en je kiepert ze er vervolgens doorgaans zo uit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tja momenteel weet ik nog niks wat ik niet zou willen weten, maar je kan ook afvragen of je het ook echt niet had willen weten. Als je het weet kan je ernaar handelen toch..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wilde niet weten dat haar vader haar heeft misbruikt... maar in het bijzijn van onze vrienden heeft ze het verteld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar als ze wil zeggen: "2 jaar terug was ik nog een man", dan zou ik dat liever niet weten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Denk hier maar eens over na:
"Mr Hardy holds that every husband should tell his wife the whole truth - Mr Laurel is crazy too"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik wil alles weten. In een gezonde relatie moet dat kunnen of het nou leuk of niet leuk is. Wat er daarna uit voorvloeit zoals bij vreemdgaan is een andere zaak.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou alleen de dingen willen weten die mijn vrouw/ partner belangrijk vindt om te vertellen. Met andere woorden... zijn moet het noodzakelijk vinden dat ik het weet, anders niet.