Hoe kan je veilig iets betalen (zie uitleg)?

ik bedoel bijvoorbeeld:

via paypal,

dus met een extra veiligheid van niet gekregen geld terug
ofzo iets dergelijks, maar ik wil de veiligheid hebben dat ik iets terug krijg (of het pakket zeker krijg).

ik kan trouwens niet via paypal want mijn account is geblokkeerd (door een mislukte transactie)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

PayPal en iDEAL zijn allebei veilige manieren van betalen, maar als je iets van particulieren koopt (via marktplaats of eBay) is het natuurlijk altijd risicovol. Er is altijd de mogelijkheid dat je betaalt en dat daarna het produkt niet wordt opgestuurd.
Kijk voordat je betaalt altijd de reputatie van die gebruiker na.

Bij bedrijven zou ik me hier niet zo druk over maken. Die zijn altijd makkelijker te bereiken of te vinden dan particulieren. Daarnaast gaan zij ook veel zorgvuldiger met klanten om, om hun naam hoog te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik vind IDEAL echt ... ideal. Een gewone, veilige, snelle overschrijving.

Van familie hoor ik wel eens over problemen met PayPal en Wally...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IDEAL heeft géén niet-gekregen-geld-terugregeling!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ow ok... (Nou moet ik zeggen dat dat meer het pakkie an is van de bedrijven waarbij je bestelde) Ideal is toch niet het best.