Hoe maak ik een ereboog zonder coniveren takken ?

En hij moet bestand zijn tegen weer en wind!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
4.6K

Het beste antwoord

Om een ereboog te maken kun je een rozen boog gebruiken soms te koop bij de lidll In die boog kun je zelf gemaakte bloemen hangen
deze bloemen kun je maken van dubbellaags papieren zakdoejes en van krap pappier maak je blaadjes
Ook met pvc buis is een boog te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De takken van de laurierkers zijn zeer geschikt, ze hebben grote sterke bladeren die buiten erg lang goed blijven.