In maart is het welbekende NLDOET is er zo iets ook voor Belgie?

Omdat ik een klus heb voor NLDOET net 7 min over de grens was benieuwd is daar ook zoiets van Vlaanderen?

9 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Er is zelfs een hele week voor.

Van zaterdag 28 februari 2015 tot en met zondag 8 maart 2015 wordt in Vlaanderen de Week van de Vrijwilliger gehouden. Zie: http://www.vrijwilligersweb.be/week-vd-vrijwilliger/week-van-de-vrijwilliger-2015/
Antoni
9 jaar geleden
molenaar
9 jaar geleden
prachtig antwoord heb ik veel aan bbedankt!