een gek kan wel 1000 vragen stellen maar een zinnig antwoord niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn er zat,goed je ogen de kust geven,van elk onderwerp zijn er tig vragen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet zo moeilijk hoor! Anders had je dit vraag niet kunnen stellen.
Kijk is nu al 3 keer gemarkeerd als goeievraag.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is nou een goeie vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet ook niet zoeken, je moet iets willen weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je iets wilt weten, is het stellen van een vraag (voor de meesten) niet moeilijk.
14 jaar geleden
Omdat kennelijk jouw algemene ontwikkeling behoorlijk is ontplooid. Dan worden GoeieVragen vragen schaars....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet ook niet zoeken naar een goeie vraag. De beste vragen schieten je gewoon te binnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en zo is het .
Als je een goede vraag "zoekt",is het idd lastig.Maar ik heb een vraag aan jou...wat is een goede vraag?Stel jij dan ook slechte vragen?
Ik neem aan dat diegene die een vraag stelt zijn vraag goed vind en er een goed antwoord op wil krijgen,anders stelt hij deze vraag niet.