Wat is het meest verstandige (zie uitleg)?

Ik heb momenteel een nieuwsitem voor de media, maar weet dat ik binnenkort nog een nieuwsitem heb (kan deze week nog zijn). Is het verstandig het in 2 persberichten te zetten of in 1 grote...

Toegevoegd na 2 minuten:
Het heeft betrekking op 1 hoofdonderwerp trouwens.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Publiciteit is als massage: "Rub it in!"

Begin met item 1. Later item 1 herhalen en item 2 toevoegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het over 2 verschillende onderwerpen gaat zou ik het in 2 persberichten zetten.
Als het 2e persbericht hetzelfde onderwerp heeft als de 1e of een aansluiting daarop, zou ik het bij elkaar voegen in een groot persbericht.
Succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beter in tweeën. En er een weekje (of twee) tussen laten zitten. Dan heb je twee aandachtsmomenten. En korte berichtjes met één duidelijk feit worden beter gelezen en eerder geplaatst, als een uitgebreid bericht met veel informatie, dat vaak eerst nog herschreven moet worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er vanaf wat voor effect je wil bereiken: geld vangen? Verkoop 't aan de Telegraaf. Aanhang kweken? Maak er een soap van!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ook ik zeg doe het maar in 2en, dat zou de prive ook doen :-) die melken ook altijd alles uit.
Niet te lang er tussen laten zitten anders zijn de mensen het eerste nieuws alweer vergeten.
Misschien de 2e keer de feiten van de eerste herhalen zodat het voor nieuwe lezers wel een mooi geheel is.
Ben benieuwd trouwens :-)