Hoofdpijn kan op veel verschillende manieren ontstaan;

- door stress
- te weinig drinken of eten
- erfelijke aanleg (zoals migraine)
- depressie
- angst
- door (te) harde muziek
- drukte
- warmte of kou
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je te weinig vocht opneemt kun je hoofdpijn krijgen

Daarom moet je genoeg drinken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In mijn praktijk stel ik mensen die vaak hoofdpijn hebben de volgende vraag: Wat doe je allemaal toch en tegen je zin in terwijl je dat niet wilt?

Ik stel deze wedervraag omdat ik denk dat je niet naar de medische oplossing vraagt, maar naar de energetische... en door het stellen van de vraag inzicht kunt krijgen welke grondslagen er mijns inziens er direct met hoofdpijn te maken hebben...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee zo was de vraag niet... Die mensen waar jij het over hebt, die hebben niet SOMS hoofdpijn... :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is XiniX arts, afgestudeerd aan een universiteit? Dat betwijfel ik. Er zijn veel anderen die 'een praktijk' hebben, maar die de benodigde medische kennis en de daarbj behorende diploma's ontberen. Zijn antwoorden duiden op iets vaags. Sorry, als ik het fout heb.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1
Door teveel alcohol te drinken, denk maar aan de kater in de ochtend.
"Te vast" slapen.
Of, in mijn geval nu, door het antwoord van XiniX hierboven. ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij kan beter zijn naam veranderen in Xanix.....lol