Omdat het vaak gaat om hoeveel 'followers' of vrienden je hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen willen graag altijd en overal met vrienden en kennissen verbonden zijn. Echter, iedereen is tegenwoordig zontinu zo druk [denken ze?] dat ze niet de tijd [willen] hebben om echt in relaties te investeren. Via de sociale media sites kan je toch in contact blijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hyves en twitter zijn gemakkelijke site's in gebruik.
In principe kan iedereen dat.
Mensen komen bekende mensen op deze site's tegen die ze kunnen volgen of bevriend mee worden.
En mensen willen zelf neerzetten wat ze zoal de hele dag doen of dit juist bij andere mensen lezen.
Dat gaat prima op zulke site's.

En twitter is medepopulair geworden omdat veel bekende Nederlanders maar ook veel bekende mensen buiten Nederland een twitter account hebben.