Een goede vriendin van mij gaat deze zomervakantie verhuizen van Groningen naar Maastricht, weet iemand een leuk origineel afscheidcadeau ?

We zijn beiden 14.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (7)

Een OV kortingskaart. Dan kan ze jou goedkoop komen opzoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt vast wel een leuke foto van jullie samen. Laat die op een mok of zoiets zetten.
misschien heeft ze een (pandora) armband waar je een leuk bedeltje voor kunt kopen, of een hangertje voor aan een ketting
anneliez
13 jaar geleden
Wat ook leuk is om een soort moodboard te maken waarop je alle leuke foto's en herinneringen in verwerkt.
Natuurlijk veel leuke foto's, maar denk ook aan grappige cartoons, herkenbare spreuken van elkaar en dingen die je samen hebt gedeeld.

Om een idee te geven van een moodboard doe ik wat afbeeldingen toevoegen, puur ter illustratie en om de sfeer weer te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hangertje met een traan.

Toegevoegd na 47 seconden:
Een boeddha die haar geluk zal geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een héééél groot afscheidsfeest zodat ze die dag nooit zal vergeten. En met een paar vriendinnen een heel groot schilderij geven met bijvoorbeeld allemaal foto's van jullie samen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een woordenboek van de lokale taal.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat een een leuke foto van jullie twee maken in Groningen op een favoriete markante plaats . Laten uitvergroten 2 keer , een leuk lijstje eromheen , 1 voor je vriendin om mee naar het zuiden te nemen ter herinnering ,en 1voor jou ook ter herinnering !