Kunnen verkeersboetes door de federale wegpolitie antwerpen manueel geadresseerd zijn?

een jaar geleden
in: Overig
1.6K
tinus1969
een jaar geleden
Wat bedoel je met manueel geadresseerd? Handgeschreven?
francisca51
een jaar geleden
Ja inderdaad
tinus1969
een jaar geleden
Klinkt inderdaad verdacht - bel ze eens, en niet het nummer dat in de brief staat.
francisca51
een jaar geleden
Dank je wel
LeonardN
een jaar geleden
Als Nederlander klinkt dat ongehoord. Elke verkeersboete hier is een totaal geautomatiseerd proces.
Check ook eens het bankrekeningnummer. https://www.politie.be/5998/nl/vragen/cyberpreventie/valse-verkeersboetes-in-naam-van-de-federale-politie

Geef als eerste antwoord