Is dit een echte foto ?

kwam een huis tegen op afbeeldingen en toen ik het zag vroeg ik mij af of dit echt was of is gefotoshopt . Heb het eerst gezocht met google lens maar daar vondt ik het ook niet . Als het echt is weet iemand misschien waar dit huis staat

Picture for question
een jaar geleden
in: Overig
1.3K
TurfGraver
een jaar geleden
Waarom zou het niet echt zijn?
SingingCoyote13
een jaar geleden
als je pareidolia hebt zie je dit ook in gewone huizen

Antwoorden (1)

Ja, het is een echt huis. Hier staan meer bijzondere huizen:
https://sk.top-home-tips.com/4134598-the-house-in-the-form-of-a-kettle-12-photos
De foto staat al vanaf 2008 op internet.
Toegevoegd op 21 december 2022 09:23: bron
Plaatje bij antwoord
SimonV
een jaar geleden
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Is het dan ook bekend in welk land/straat het huis staat? (zodat je het met Google Streetview kan vinden).
SimonV
een jaar geleden
De foto verscheen het eerst op Franse websites. Dus wellicht staat het huis in Frankrijk.