Plastic om stripboeken, hoort dat zo?

Ik heb een doos oude stripboeken gekregen, om sommige zit een soort beschermhoesje van plastic. Het zit keurig vast met nietjes, lijkt wel of het zo hoort. Klopt dit of is dit later door iemand gedaan?

een jaar geleden
in: Overig
Amadea
een jaar geleden
De nietjes snap ik niet; bedoel je dat het een gestanste rand heeft? Dat is speciaal zuurvrij plastic om het stripboek te beschermen tegen vuil, stof en stoten.

Antwoorden (1)

Dit is later door iemande gedaan. Zelfs áls stripboeken van origine geplastificeerd worden, dan wordt het niet met nietjes vastgezet.
jc54
een jaar geleden