Waar kunnen de filmpjes over gaan?

Ik heb besloten om een reeks filmpjes te maken, maar ik zou niet weten waarvan. Een reeks korte filmpjes die steeds over iets anders gaan maarwel iets van een samenhangend hoofdonderwerp hebben, zeg maar. Heeft iemand ideetjes?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Maak flimpjes over jezelf.Je dag-indeling,je hobby's,je ergernissen.je pleziertjes.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ga ergens filmpjes maken met dieren en maak er een soort Jaap-aap folmpjes van met grappige teksten a-la André van Duin.

Toegevoegd na 2 minuten:
folmpjes=filmpjes.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ga leuke kleine interviews op straat houden.Allerlei onderwerpen.Vakantiebesteding,winkelgedrag,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De filmpjes kunnen gaan over
dieren (uit de dierentuin,kinderboerderij of gewoon je eigen huisdieren)
Je kan filmpjes maken over jou leven of over jou hobby's of over de sport die jou aanspreek om te doen of om naar te kijken.
Ook kun je het boek filmen die je geschreven had of je eigen gemaakte landen quiz.
Ik wens je veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
over allerlei dingen die bij je in de buurt te vinden zijn.
dingen die je in je omgeving kan doen, of mooie plekjes.

als je dan eens visite hebt kan je zo ook mooi laten zien wat er allemaal bij je in de buurt te zien of te doen is