waar kun je mooie kinderverjaardagstaarten halen?

mijn dochter wordt over 20 dagen 1 jaar en wil een leuke taart in overijssel of via internet maar na welke site moet ik dan gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik laat elk jaar voor mn jongste een taart maken, de eerste keer van Nijntje de laatste van Dora met veel roze, naar eigen ontwerp en eigen smaak vulling. Zijn niet goedkoop maar wel supergaaf.
Maar dat is in Zuid Holland, weet niet of ze de taart ook kan laten bezorgen.
Mag ik hier de website neerzetten??
www.dezoetekeuken.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je?

Andere antwoorden (7)

Eigenlijk doet iedere bakker dat wel. Leuke taart met een disney afbeelding of een foto van je dochter. Is wel duur vind ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'riette van marktplaats' maakt taarten op verzoek:

http://diensten.marktplaats.nl/restaurants-en-cateraars/328084955-originele-taart-nodig.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij een vlaaientent zoek gewoon ff op internet vlaaientent of winkel en je woonplaats en je vind wel een goede of bij de ikea hebben ze daim gebak das taart met van die daim snoekjes er in vond ik vroeger altijd heel lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt natuurlijk ook naar de plaatselijke bakker gaan. Dan weet je vrijwel zeker dat het klopt, en kun je iets speciaals bespreken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HEMA heeft ook allerlei leuke én lekkere kindertaarten die je kunt bestellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit wilde ik ook antwoorden...een plusje voor jou +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik persoonlijk vind ze van de Hema niet bijzonder van uiterlijk en ook niet van smaak.
Maar ieder zn ding natuurlijk. Een aantal jaartjes geleden had ik voor de verjaardag van mn oudste dochter daar een taart besteld. Ging ik hem ophalen gaf de verkoopster me er 2 terwijl ik er maar 1 betaald had. Shame on me maar ik heb ze allebei meegenomen :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat was dan een lekker extraatje ;)
Groente haal je bij de groenteman en taarten haal je bij de bakker.