Je kan verschillende luxe nivo's hebben. Zo is er tourist / economy class. Doorgaans het voordeligste, maar weinig ruimte.
Dan krijg je een schaal hoger de business class
en daarboven first class.

In jouw geval moet je bij tourist / economy class kijken.

Binnen de classes zijn er weer prijsverschillen die te maken hebben met bulk-inkopen van reisbureaus en/of het tijdstip waarop de tickets gekocht zijn (De goedkope stoelen worden snel verkocht; daarna blijven alleen dure stoelen over, ookal zijn dat exact dezelfde plaatsen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Class' is Engels voor 'klasse'. Dat is meestal 'economy class' (vergelijkbaar met tweede klasse in de trein, de 'gewone' klasse) en 'business class' (luxer, duurder). In grotere vliegtuigen heb je soms ook nog 'first class', nog luxer dan business class.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
KLM heeft tegenwoordig ook nog tussen Buisiness class en M classe(economie) ook nog comfortclasse. Iest meer beenruimte voorin de M classe.

En er is geen Nederlandse maatschappij met first classe.
Wel bij bijvoorbeeld Malaysia kost je wel ongeveer 13,000 voor een ticket. Krijg je wel limousine service naar je eindbestemming