Wat zijn de juiste smtp-instellingen om met je Vodafone toestel via Ziggo (Quicknet) Email te kunnen versturen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Dat is afhankelijk van het soort toestel. Verschillend operating systemen werken anders. Verder zou het net zo makkelijk zijn om even te kijken op de website van Ziggo of klantenservice bellen. Die weten het natuurlijk wel... ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe zijn dat dezelfde instellingen als thuis in je e-mailprogramma. Wat vaak anders is: authenticatie voor verzenden moet aanstaan. Daar moet je dezelfde gegevens invullen als bij de POP-authenticatie.

Wanneer het niet mogelijk is om via de SMTP-server van Ziggo te verzenden vanaf het Vodafone-netwerk, kun je de SMTP-instellingen van Vodafone gebruiken en als 'reply to'-adres je Ziggo e-mailadres gebruiken.