hoe verandert tijd

Toegevoegd na 54 seconden:
Ik heb deze vraag niet zelf gesteld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Tijd = afstand. Oftewel de afstand tussen punt A en punt B. De "klok" is min of meer een meetinstrument voor de tijd.

Tijd op zich kan gemanipuleerd worden. In de ruimte duurt een seconde langer dan op aarde. Ook door hoge snelheid wordt tijd beinvloedt. Dit is aangetoond met een soort buisje met aan twee kanten spiegels, waarin een foton op en neer stuitert (sorry, ik ben de naam vergeten). Op aarde duurt een cyclus - een keer op en neer - een seconde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nou, de secondewijzer gaat elke seconde een tikje verder en na 60 keer gebeurt dat ook met de minutenwijzer en als de minutenwijzer 60 x het klokje rondgegaan is, dan gaat ook de uurwijzer een stukje naar voren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is wel een hele brede vraag:S. Laten we maar gewoon zeggen, het gaat vanzelf en niemand kan er iets aan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat helemaal vanzelf hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de tijd begint bij alle moment die verstreken is en dat kun je meten vanaf het begin van wat er op dat gaande is b.v het geboorte en het ontstaan van iets of beweging.het is meer een natuurlijk iets zoals hoe de aarde om zijn as draait.het zichtbare heeft altijd begin en aankomst en moeite nodig ,maar het geestelijke heeft nog tijd nog aankomst nodig het is, wel teveel he???