Hoe kan het dat sommige meer dan 1000 punten hebben?Je moet toch ook gewoon werken? Waar halen ze de tijd vandaan?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het zijn natuurlijk keuzes die je maakt. Ik ben vanaf maart part-time gaan werken. De reden daarvoor was om tijd te hebben voor het achterstallig onderhoud aan huis en tuin en om me wat te bekwamen in het omgaan met de computer. Dit laatste is voor mij een belangrijk doel omdat ik volgend schooljaar weer wil gaan studeren. (Ik ben 50+ en niet zo vaardig op de computer als de jongere generatie). Voor dit laatste doel gebruik ik Goeievraag. Ik moet toegeven dat ik soms langer vragen zit te beantwoorden en lezen dan ik met mezelf afgesproken heb. Maar ik vind het ook leuk om te doen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Als ze voor hun werk de hele dag achter de pc zitten kunnen ze GV goed in de gaten houden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goeie vraag heeft gebruikers uit alle lagen van de bevolking niet iedereen werkt. Ik ben bijvoorbeeld een student.
Veel van de top gebruikers zijn intensief bezig op de website alleen niet allemaal. Sommige zitten er gewoon al lang op. Ik ben bijvoorbeeld vanaf de lancering van de website actief (toen was het ook een stuk makkelijker punten verdienen) ik zit naar mijn idee helemaal niet veel op de website. Gemiddeld een half uurtje a uurtje per dag vind ik niet zoveel. Zoveel zit ik er wel achter en mijn punten aantal is toch ver boven de duizend ;-) Je hoeft dus niet de hele dag op de website te zitten om meer dan duizend punten te halen ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
puntenaantal is natuurlijk een woord.
Ha, die John;

Kwestie van efficient met je tijd omgaan misschien? ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien zijn ze werkeloos ? Daar halen ze dan tijd vandaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat vraag ik me ook wel eens af. Ik denk dat de mensen die veel punten hebben, je hierop het beste antwoord kunnen geven.
Zelf heb ik mijn punten in een paar maanden tijd bij elkaar gesprokkeld, maar eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik niet op elke vraag antwoord geef en zelf vrij weinig vragen stel. Ik lees wel veel vragen (en de antwoorden erop), want dat vind ik erg leuk om te doen. Deze site is voor mij dan zowel een actieve site als een passieve.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb het voordeel dat ik PT ondernemer ben en dan veel vrije tijd kan inplannen...:-D

Maar ook dit blijft beperkt tot één á twee uur per dag. En wanneer je een x-aantal keer het beste antwoord geeft dan kan dit aardig hard oplopen. Tot voor kort was dat zelfs het dubbele van mijn gegeven antwoorden...

Evengoed denk ik niet dat ik aan het maximum van 100 antwoorden per dag kom. Als ik de helft haal dan zit ik al erg lang achter GV. En dan geef ik de meeste antwoorden voor 9 uur...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik werk (parttime) en ik heb een gezin. Ik ben vooral 's avonds actief, en in de vroege ochtend. Als ik niet werk, kijk ik af en toe overdag op de site.
Ik doe al vanaf februari mee met GV. Zoals Anne al zei, was het toen makkelijker om punten te verdienen.