Wie kan deze franse zin naar NL vertalen?

Vertaal sites geven niet echt een goed beeld, het gaat om een aquarium pomp die ik te koop heb zien staan op iebeej:

Vends une pompe Tunze 6101 utilisé 9 mois avec sont transfo et 2 magnet holder+ encore 1 transfo, une grille de pompe et son rotor, en bref si vous acheter dans le commerce un moteur de 6101 ou autre vous avec encore une pompe tunze, je vends également un Multicontroller 7095 utilisé 9 mois aussi.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

(Ik) verkoop een Tunze Pomp 6101 (9 maanden gebruikt) met bijbehorende trafo en 2 magneethouders + nog een trafo, een pompraster, en bijbehorende rotor.
Kortom, als u in de winkel een motor van 6101 of een andere koopt, heeft u er nog een Tunze pomp bij.
Ik verkoop ook een Multicontroller 7095, die ook 9 maanden is gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij zit dat niet bij de koop in en wordt het bedoeld als losstaand aanbod.
sterredag
13 jaar geleden
Er staat toch letterlijk dat hij dat ook verkoopt en niet dat het erbij zit zoals bij de tunze pomp duidelijk vermeld staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De betreffende site heeft toch niets te maken met het gedane aanbod?
Het lijkt me overigens het beste dat je de vraag rechtstreeks stelt aan de verkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is, gelet op het abominabele taalgebruik wel een zeer laaggeschoolde verkoper. Zou je daar wel bij kopen? Kan hij of zij de pomp wel naar Nederland versturen?