Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kaartenlegging (levensweg aan de hand bepaalde kaarten), is dat betrouwbaar?

Kaartenlegging (levensweg aan de hand van bepaalde kaarten), is dat betrouwbaar?
Stel je laat via een persoon kaarten trekken en hij of zij verteld jou de levensweg aan de hand van de getrokken kaarten. Hoe betrouwbaar kan ik die informatie beschouden?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kaartleggingen zijn *zeer* betrouwbaar.
Er komt steevast onzin uit, zonder uitzondering.
(Lees meer...)
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Tarot, bedoel je dus...
Wetenschappelijk is dat niet betrouwbaar, maar subjectief kan dat wel degelijk betrouwbaar zijn, als het zaken laat zien die jij niet had gezien of zaken bevestigt, waar jij twijfels over hebt, dan kan dat een hele hulp zijn voor je en derhalve betrouwbaar...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
er valt niets over te zeggen behalve dan dat die kaarten je knap onzeker kunnen maken. ik zou er geen verzekering op afsluiten.

x
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volstrekt onbetrouwbaar natuurlijk aangezien je bij een volgende trekking totaal andere kaarten zal krijgen. Maar je zou die adviezen wel kunnen gebruiken als suggesties om je weg te bepalen en bepaalde keuzes te maken.

Toegevoegd op 16-05-2009 11:06:43
Hieronder een linkje naar een geweldige uitleg hoe 'waarzeggen' nou eigenlijk werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toeval bestaat niet, de kaarten die getrokken worden vallen je toe.
Let wel, de uitleg ervan kan divers zijn. Laat je niet overdonderen, voelt het OK, kun je er wat mee?
Ik zeg subjectief betrouwbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1 Kan het je niet verbeteren...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
heel juist Prana...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toeval bestaat niet? Alles is toeval zal je bedoelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ik bedoel precies wat ik schrijf, het valt je toe.
En daar kun je je lessen uit leren, maar dat hoeft niet hoor :-)
Ik mag hopen dat alle grote politiek leiders eerst kaarten leggen voor ze een grote beslissing nemen, voor generaals die een strategie willen bepalen zou ik het ook aanraden.......dit is cynisch bedoeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van Reagan is bekend dat hij regelmatig een astroloog raadpleegde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en wat deed ie het goed he?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@Djools, da's heel eng. Reagan was degene die is gekozen, en dan geeft hij zijn macht weg aan een willkeurige jojo. Laat hem dan tenminste realistisch zijn en zijn beslissingen laten bepalen door een muntje op te gooien. Kop: kernaanval op Rusland. Munt: verdrag sluiten met Rusland.
Het kan je gedachten op een rijtje zetten. Je ziet soms zaken in een ander perspectief, of vindt oplossingen waar je vooraf niet aan gedacht had.

Of het echt betrouwbaar is? De man die blind zijn kaarten volgt, lijkt me niet erg verstandig. De man die over de kaarten nadenkt, denkt grondig na over een situatie. En dat is altijd goed, dunkt me.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is even betrouwbaar als het lezen van een horoscoop, het een horoscoop laten leggen, het laten lezen van je handen, het laten lezen van je billen (zie bijlage Vrouw van de Telegraaf van vandaag.. het schijnt dat er tegenwoordig al kontenkijkers zijn die je de toekomst kunnen voorspellen puur door kijken en voelen... Ik kan je voorspellen dat als zo'n kerel aan mijn batterij zit hij vrij snel een gloeiend oor zal krijgen).

Als je in al deze praktijken geloofd, dan zal kaartenlegging ook voor jou betrouwbaar zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding