Als mijn moeder een AH bonuskaart heeft en ik vraag er ook een aan, heb ik dan dezelfde nummer als haar ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
20.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als zij....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal niet als zij
als haar is helemaal goed
Amadea
13 jaar geleden
Nee hoor, 09090989 heeft gelijk! Als je de werkwoordsvorm erachter herhaalt zul je dat moeten toegeven: Heb ik dan hetzelfde nummer als zij heeft?
(dat is nog een verbetering: nummer is onzijdig dus het is niet dezelfde maar hetzelfde!).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies Amadea, in beide gevallen goed.

Antwoorden (2)

Nee, jij krijgt dan een heel eigen nummer.

Toegevoegd na 48 seconden:
Maar als het goed is, heeft zij er destijds meerdere gekregen, één grote en twee om aan een sleutelbos te hangen. Je kunt altijd vragen of je één van die twee kunt krijgen, scheelt je weer wat invulwerk :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hoeft niet, maar kan wel.

Je kunt meerdere kaarten onder hetzelfde nummer krijgen, dan koppelen ze die gewoon aan elkaar.

Maar je kunt ook gewoon je eigen kaart aanvragen, dan spaar je ook zelf airmiles, als je die ook gekoppeld hebt aan de bonuskaart.