Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak je snel je haar droog

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K
Kimath
13 jaar geleden
veel mensen geven als tip om te föhnen, dit werkt wel, maar doe dit niet te vaak. Je haar wordt er erg droog van.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

fohnen en met een handdoek je haar drogen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

door goed af te drogen en daarna te fohnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een fohn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fohnen, droogkap of afdrogen en in de wind naar buiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door buiten te gaan staan wanneer het erg hard waait.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n handdoek om je haar doen en dan draaien, dat werkt heel goed, ik heb zelf heel dik haar en ik doe dat altijd (je hoeft er natuurlijk niet uren mee rond te lopen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik nog lang haar had en in mijn jonge jaren zat, stapte ik altijd op de brommer met nat haar, draaide het gas open en met een gangetje van zo'n zeventig km/uur was het zo droog. Je hoefde destijds nog geen helm te dragen. :-)
Later, toen ik geen brommer meer reed, gebruikte ik de truc met de handdoek die je dan als een soort tulband om je haar draait. Je moet dan wel even weten hoe je dat precies moet doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik stap 's morgens in de auto, zet de blower op de hoogste stand en op hete lucht en richt de straal op mijn haar. Als ik op mijn werk parkeer (kwartier rijden) nog even een borstel erdoor en klaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kort haar droogt sneller. Dan is een paar keer met de handdoek er doorheen raggen al voldoende.
En door in ieder geval na het wassen geen cremespoeling o.i.d. te gebruiken scheelt dit veel föhn tijd. Het droogt trager met dat spul in je haar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding