Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

ja dat kan als je iets tussen de deur doet dan denkt de lift dat er iemand tussen staat en doet hij de deur niet dicht.

ik heb het zelf ook een keer gedaan het is echt lol
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

door er iets tussen te leggen wel ja.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, wanneer je je hand voor het ''scannertje'' houdt dat in het midden van iedere liftdeur zit, gaat de deur niet dicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, je zegt het bijna zelf, een blokje ertussen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de lift die heeft aan de ene kant een rij met lichtjes die naar de andere kant schijnen. Als die lichtjes onderbroken worden en dus niet aan de andere kant komen, dan gaat de deur niet dicht.
Dus wat je er ook tussen doet, zolang het licht maar onderbroken wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan, in geval van nood kan je ook op de noodknop drukken, verder kan je de deur blokkeren door je hand voor de censor te houden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Als je hem bewust wilt blokkeren (of gewoon openhouden) kun je i.p.v. je hand ook een magneet (plakker) voor het sensor oog doen. Daardoor hou je je handen vrij om spullen in en uit te laden. Overigens werkt zoiets net zo goed met een post-it over het sensor oog.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik alleen ben ,en ik moet ergens wat verhuizen een paar keer lift in en uit dan doe ik gewoon een stukje isolatie band voor het oog plakken.
Zo heb je geen last dat als je een meter van de lift staat,deze plotseling dicht gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding