Wie zou je echt missen?

Als deze meer dan een week geen antwoorden heeft gegeven hier op GV?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (11)

Ik vraag me bij XiniX al na 2 dagen al af, of dat hij op vakantie is. Wellicht, omdat hij bij veel vragen antwoord geeft...

Op GV kan ik me zo snel niemand bedenken die ik zal gaan missen. Er zit voor mij een te grote afstand tussen mijn persoon en nicknames van anderen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mis op dit moment http://www.goeievraag.nl/profiel/Guidance een beetje...

Snik..

Wat doet trouwens het trefwoord 'misselijk' bij deze vraag?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het een beetje zorgwekkend vinden als ik ineens iemand zou gaan missen.....nog erger; als iemand mij ineens gaat missen! Dan moet ik zeker elke dag een vraag beantwoorden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jullie allemaal :slijm ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou 'I am Back' erg missen. Ik kan me altijd erg goed in zijn antwoorden vinden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ... leuk... : )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het domste antwoord ;-)
Beetje de actievelingen die serieuze en soms humoristische antwoorden geven:
- Starbless
- C4th
- Antwoordman
- Edo
- SuzyQ
- patrick
- Anne
- eddijst
- sgrijvvaud
- I-Deetje
- Rotaluclac
- Twickx
- en nog een paar.

Gast kan ik niet uitstaan.
BvB zou helemaal moeten verdwijnen denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach, ook aan BvB kun je wennen hoor :) Met Gast heb ik ook lichtelijke problemen. Het zijn zoveel mensen he. Maar fijn dat je me eventueel lichtelijk gaat missen. Ga voorlopig helaas nog niet op vakantie, dus je zit nog wel even aan me vast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pffff gelukkig ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die BvB kun je bij je instellingen veranderen in Bart van Bommel, Berend van Bikkelstijn, Bob von Baumeister, Bink via Bertollini, Bas van Buren of wat je maar wil...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:D LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@BvB, en ik hoor bij de "en nog een paar"??? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd ML, daar hoor jij idd bij ;)
Je geeft vaak goeie en duidelijke antwoorden.
XiniX! Omdat zijn antwoorden zo belachelijk zijn, en ik ze altijd flink de grond in kan boren. Dat zou ik wel missen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou in ieder geval jouw eerlijke antwoorden missen. Hoewel ik me afvraag of je niet af en toe er expres nog een schepje extra bovenop doet, en je eigenlijk toch niet een heel klein, suikerzoet hartje hebt? :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, je hebt me door :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klaere taal van Afdeling Actief... ;)
Ik zou Sinterklaas (Hansv) missen.
Hij geeft vaak leuke, eerlijke antwoorden en vooral zijn vriendelijke groet aan iedereen die hij antwoord vind ik erg leuk.

Daarnaast inderdaad enkele actievelingen als:
Starbless, Antwoordman, Edo en Martijn Lodewijk.

Toegevoegd op 19-05-2009 10:52:18
Hier moet ik aan toevoegen trouwens dat het best lastig is dat mensen naast hun Avatar ook hun Nick kunnen wijzigen.

Zo kan het zijn dat ik een bepaald iemand denk te missen, maar heeft die opeens blijkbaar een andere naam, zoals die kastelenposter, was eerst M. (uit mijn hoofd) en nu weer Maxima... ja, dat had ik er niet uit gehaald...

Toegevoegd op 19-05-2009 10:52:48
kastelenposter = iemand die kastelen vragen post en niet zo'n plaatje voor aan de muur uiteraard :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja vind het onzin dat je je Nick kan veranderen. Ken geen één forum waar dat kan. Avatar is logies..
Ik heb geen idee wie ik zou missen eigenlijk. Sommige mensen kan ik overigens missen als kiespijn ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent erzelf mee gestopt... Dus wat nou?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mis kweenie.