ik heb last van muizen en heb zo een beetje alles al geprobeerd wie heeft er tips

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (8)

Neem een poes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koekenpan al geprobeerd?
Leuk tijdverdrijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een effectief product voor het verjagen van muizen, ratten en andere soorten ongedierte. De werking berust op zeer luid ultrasoon geluid. Ultrasoon geluid is geluid met een frequentie boven het menselijk gehoorbereik. Dit betekent dus dat mensen het geluid niet horen, maar dat ongedierte wel degelijk last heeft van het apparaat. Ook de meeste huisdieren, zoals honden, katten, vogels en vissen hebben geen last van het geluid. Het enige wat u zelf direct kunt waarnemen van de werking van het product is dat het rode LED-lichtje langzaam afwisselt tussen aan en uit. Het LED-lichtje geeft dus aan wanneer er respectievelijk wel of geen ultrasoon geluid wordt uitgezonden.

Uit laboratoriumonderzoek is gebleken dat de ultrasone geluidsgolven een sterke werking op het gehoor en het zenuwstelsel van veel soorten ongedierte hebben. Dit maakt dat ongedierte in een omtrek van ongeveer zeven meter rondom het apparaat verdreven wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen kat hebt doe je het volgende: je neemt een emmer en zet daar een plankje schuin tegenaan. Een lekker hapje in de emmer. Muis loopt het plankje op en valt in de emmer maar kan er niet meer uit. Klus geklaard.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo kan het ook, ja. +
Hangt een beetje af van je woonsituatie. Ik vang ze altijd weg met een val waarbij ze blijven leven en dan met pindakaas. Ze zijn er dol op! Nu het weer wat kouder wordt komen de doerakjes onze woonomgeving binnen. Snel wegvangen want ze planten zich razendsnel voort.(maar dat wist je al) Je moet ook bedenken waarom jij er last van hebt. Muizen en ander ongedierte komen op voedsel af die gemakkelijk te verkrijgen is. Kijk eens kritisch naar je woonomgeving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg er voor dat ze niets meer te eten hebben. Zijn ze zo weg. Een muizen familie kan een dagje teren op een vet vlekje achter het gas fornuis. Je moet je huis dus schoonhouden alsof het een ziekenhuis is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan ik u huren?
dat gaat u nooit lukken op het platteland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mee eens piraatje, ze zitten tussen de spouwmuren en daar ligt écht géén eten! Katten hebben we ook, maar die kunnen er niet bij!
muizenlijm in belgie verkrijgbaar smeer het voor het muizengat op een plankje of waar ze veel lopen je kan ze er de volgende dag er zo af pakken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer de muizen val van Dorus deze is makkelijk zelf te maken .Zie link