Dat wil je toch niet weten; serieus?...

Er zal een rage komen onder niet-moslims om zichzelf op te blazen...

Onder het mom van: "Als de rechten van individuen massaal geschonden worden is één leven niets meer waard en als derhalve mijn leven niets waard is dan zal ik ook laten zien dat het niets waard is... Waarom is men dan geschokt als ik 6 of meer willekeurige slachtoffers maak, als `n leven geen waarde heeft?"

En mensen die een publieke functie vervullen zullen massaal bescherming moeten zoeken, allemaal... Van zanger tot politici, van marktkoopman tot leraar...

Ik hoop niet dat het gebeurt, maar alle tekenen wijzen erop dat het helaas zo ver zal komen...

En staat deze rage ons te wachten...

(Maar alle rages woeden even en zijn dan weer snel over, gelukkig maar)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik denk dat er nu een rage zal komen in de technische dingen; bijvoorbeeld in een soort mobiel o.i.d

tegelijk is er eigenlijk al een rage op gang: de zo groot mogelijke tv!

Toegevoegd op 26-05-2009 17:02:48
rages zijn ook vrij plaatselijk: bij de Vomar bijvoorbeeld. Daar is nu een actie om een soort rare knuffelbeesten te sparen, en elker middag weer staan er kinderen voor de deur om muntjes te vragen, die een keykoard om hebben hangen met twintig van die beesten...

maar net wat je leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk flippo's met afbeeldingen van Pokémon erop en een touwtje ertussen voor het jojo-effect, die dan weer als wieltjes onder je skates gebruikt kunnen worden.