Als je apps per ongeluk van je iPod af hebt gegooid, kun je ze zo weer opnieuw installeren via de appstore.
Notities weet ik niet of je die weer terug kunt krijgen.
13 jaar geleden
Apps kun je gewoon weer (gratis) installeren via de AppStore, als je de notities ook heb gesynchroniseerd met iTunes kan je die zo ook dus weer terug zetten.
Als je regelmatig hebt gesynchroniseerd met iTunes, dan kun je ook kiezen voor Herstellen in iTunes, dan zet hij de laatste reserve kopie terug.