Wie vindt dat ik mn oude avatar weer moet laten zien? (borsten waar een katje lekker in ligt te slapen)?

Heb enkele ''boze'' reacties gehad van GVers, die mijn avatar geen stijl vinden, (terwijl aan de kat duidelijk te zien is dat hij daar heerlijk ligt.)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha!
ze zijn gewoon jaloers op je kat ;-)

Het beste antwoord

Doe mij die met die borsten maar hoor...!

Toegevoegd op 21-05-2009 13:30:40
Dit was wel een heel snel antwoord hé..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahaha

Andere antwoorden (12)

Ik vind van niet. Dat plaatje kende ik al. De spreuken op je avatar van nu (21 mei 2009) zijn veel leuker en origineler! Houden, zo, dus!

Toegevoegd op 21-05-2009 13:31:56
Wie dat plaatje nog eens wil zien, moet het maar opzoeken bij zijn opgeslagen afbeeldingen...
Antoni
14 jaar geleden
De teksten in je tegeltje zijn niet leesbaar.
Dus doe die poes maar weer.
Maar dit keer niet in spiegelbeeld.
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja zo issie ook leuk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ps als je mn avatar aanklikt kun je hem wel lezen he?
AWM
14 jaar geleden
Ja, maar dat zijn weer extra muisklikken. En daar houdt een poes niet van :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-)
Je moet een avatar kiezen die bij je past. Als jij een poesje tussen je borsten leuk vind (hm, dat klinkt wel raar ineens) dan moet je die nemen, wat anderen ook zeggen.
Ik lees nu dat iemand je spreuk van nu erg leuk vindt, terwijl die voor mij echt heeeeeel oud is en dus niet meer grappig.
Het blijft een kwestie van smaak. Kies dus lekker zelf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''Als jij een poesje tussen je borsten leuk vind (hm, dat klinkt wel raar ineens)''....hahahahaha
Als dat een eigen plaatje was, vind ik dat persoonlijk mooier...
Dan dus: JA...

Toegevoegd op 21-05-2009 13:42:15
Die tekst is naatje pet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan me de oude nog wel herinneren.
Vond 'm wel grappig en absoluut niet aanstootgevend. ;-)

Degene die je nu hebt is ook leuk!
Doe vooral wat je zelf wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind deze tekst wel erg leuk naatje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles met borsten is altijd goed, snap het pobleem niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets van aantrekken en doen wat je zelf wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mij maakt het echt niet uit wie wat als avatar heeft. Doe gewoon wat je zelf wilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb werkelijk altijd gedacht dat het wat veren waren die op je borsten lagen, dat het een poesje is (zie ik nu, nu ie groot staat) maakt 'm alleen maar leuker.

En ik heb al eens eerder gezegd in een reactie dat ik liever naar je borsten kijk dan naar je poes, zeker nu het een tegel geworden is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''dat ik liever naar je borsten kijk dan naar je poes...hahahahaha klinkt heel bizar...
Ik vond die eerste avatar van die kat (de flauwe woordspelingen zijn er al genoeg geweest) en je borsten erg leuk. Diegene die je daarna heel kort had, van dat moordzuchtige katje was ook heeeeel erg leuk.
Die tegel vind ik eigenlijk maar saai, wel oer-degelijk Hollands uiteraard.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet vooral de avatar kiezen, die je zelf het leukst vindt. Zelf vind ik de poes leuker dan de tegel.
En die boze reacties? Ach, zolang de mods er geen probleem mee hebben...