Waar kan ik in of rond Den Haag een goed gesorteerde "half-edelstenen" winkel vinden?

Ik heb gezocht in de Gouden Gids, maar kom daar niet ver. Ik wil van een bepaalde halfedelsteen een aantal vormen kopen.
b.v. een ruwe steen, maar ook een ring o.i.d. Ik zoek dus een redelijk gespecificeerde winkel.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
goed gesorteerde winkel bedoel je
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit soort dingen moet je online zoeken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pedro, ik begrijp je reactie niet zo goed...Moet een vraag grammaticaal correct zijn, voor je hem mag stellen? Dan zal je er een dagtaak aan hebben iedere vraag daarop te toetsen...Of heb ik je reactie verkeerd begrepen? Pelle, jouw reactie is natuurlijk juist, maar ik wil het product graag zíen, voordat ik het koop, en in geval van bv. een ring, natuurlijk aanpassen. Maar bedankt voor het meedenken!

Het beste antwoord

Je kunt hiervoor het beste naar een spirituele winkel gaan,daar hebben ze alle soorten en maten.

Er zit er eentje in Den Haag

Reikicentrum en spirituelewinkel De oor sprong,
Westerbaenstraat 79,
Den Haag
Voor openingstijden moet je even de link van de site bekijken:
http://www.reiki-deoorsprong.nl/edelstenen-mineralen.html

De kans is groot dat er meerdere winkels in Den Haag en omgeving zijn,maar dan zou je even moeten googlen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Hier zou ik nooit zijn achtergekomen!

Andere antwoorden (1)

Je hebt in den Haag onder andere de deze stenen & mineraal winkels:

De Kraal en Mineraal
Adres: Appelstraat 109, 2564 EC Den Haag, Nederland
Telefoon:+31 70 368 7199
http://www.dekraalenmineraal.nl/

De Tuinen BV
Adres: Appelstraat 109, 2564 EC Den Haag, Nederland
Telefoon:+31 70 368 7199
http://www.detuinen.nl/

De Tuinen BV
Adres: Spuistraat 66, 2511 BE Den Haag, Nederland
Telefoon:+31 70 356 1060
http://www.detuinen.nl/

Via bijgevoegde linken kan je ook een routebeschrijving vinden alsook de openingsuren raadplegen.

Ga maar eens kijken en vergelijken en beleef er vooral véél plezier aan ;-)

Liefs, Succes en Mega Big Smile van me