Hoe werkt aura-fotografie?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat je door die aura-fotografie toch niet vern**ken,
Maar kom bij La Momma in de keuken!
Bij toetreding 1 versteend eikeltje cadeau!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is het in de meeste gevallen bedrog!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor zover ik het nu bekijk, worden de kleuren kunstmatig toegevoegd in de foto, door middel van LED of elektriciteit.
Wat de kleuren bepaald en de intensiteit schijnt feedback te zijn van de sensoren in de stoel.
Daar heb ik nog geen mening over. Maar de werkelijke aura is het niet.

Het beste antwoord

Aura bevindt zich niet in het zichtbare gebied, dus aura-fotografie bestaat niet... Het is onzin...

Maar er is wel iets dat de energie van een persoon kan pakken op een of andere manier... Het in mijns inziens de geleiding van de lucht rondom iemand die de verkleuring geeft, maar ik durf dat geen aura-foto te noemen...

Ik zie het als volgt... Analoog aan tekeningen waarbij een computer hoogte kan verlenen aan de hand van de kleuren in een tekening, maakt het zo een landschap van die tekening... Zo maakt dat apparaat kleuren aan de geleiding van de omgeving van een persoon en dan noemen ze dat een aura-foto...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als je bedoelt wat je op beurzen ziet, dat is nep. Verder weet ik niet of dat mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.skepsis.nl/aura.html
Een mooie link met informatie over aurafotografie. Let wel, op deze site wordt er kritisch gekeken naar het fenomeen.
14 jaar geleden
Aura's worden in de hedendaagse occulte en esoterische literatuur omschreven als een soort energievelden die het menselijk lichaam omgeven. Ze bestaan naar men zegt uit meerdere lagen en worden door helderzienden waargenomen als een gekleurde uitstraling die gewoonlijk minstens 30 centimeter ver reikt. In de theosofische literatuur spreekt men over 'fijnstoffelijke lichamen', een term die nog steeds veel wordt gebruikt. Deze lichamen omhullen elkaar als Russische matroesjka-poppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aura-fotografie werkt niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat klopt, je ziet het alleen ;)
Cryofiel
14 jaar geleden
@loes, als iemand achter een mensvormig stuk karton gaat staan, waarom kunnen aura-kijkers dan de aura niet zien? Die aura zou toch groot genoeg moeten zijn om wél buiten het karton uit te komen?
Deze soort is er ook nog, ook nep:

"Kirlianfotografie wordt ten onrechte ook wel aurafotografie genoemd. De enig bekende mogelijke reden om de Kirlianfoto met de aura te associëren, is een oppervlakkige uiterlijke gelijkenis tussen de stralingspatronen op de Kirlianfoto en de uitstralingen die de helderziende meent waar te nemen als aura."

Zie verder:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kirlianfotografie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn technische kennis laat niet toe dat ik je kan uitleggen Hoe het werkt. Ik kan je wel vertellen dat ik een keer mijn aura heb laten filmen en hoe deze reageert wanneer mensen in mijn buurt komen, enz. Heel boeiend!

Zie de volgende bronnen:

http://www.youtube.com/watch?v=lnBOlTLfT7c

http://video.google.nl/videosearch?q=live+aura&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&ei=CCd0S_mZMsuF-AabxeCuCA&sa=X&oi=video_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CBgQqwQwAw#
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke bronnen.