Wat zijn de vijf populairste professionele sporten om naar te kijken in Nederland?

Ik ben benieuwd naar de top 5 van belangrijkste, populairste, meest gekeken sporten in Nederland. Dus niet de meest beoefende sporten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
4.1K

Antwoorden (3)

Ik weet niet of daar studies naar gemaakt zijn.

Op basis van de tijd die er vrijgemaakt wordt op TV voor verschillende sporten lijkt het volgende rijtje me wel te kloppen:
Voetbal, Schaatsen, Formule 1, Wielrennen en Tennis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat mij betreft deze: schaatsen, hockey, voetbal,
tennis en het wielrennen.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-voetbal
-schaatsen
-wielrennen
-zwemmen
-hockey