autotochtje maken

Wie weet een mooie autoroute (geen snelwegen)voor ons?
Eventueel voor uit te printen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (8)

In Limburg kun je de Mergelland route rijden, erg mooi zeker in het voorjaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een auto met open dakje hebt is de Posbank in Arnhem ook heel erg leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je rond deze tijd door de Betuwe rijdt heb je al die fruitbomen in de bloesem staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de bossen rond de veluwe zijn altijd mooi om langs te touren met de auto k doe het regelmatig zelf raampies open en puur genieten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het rijden van de Lek en Linge route krijgt U te maken met een zeer rijk polderlandschap en een hartveroverend rivierlandschap met bijzonder interessante stadjes en dorpen.
Het polderlandschap bestaat uit de Alblasserwaard en Vijfheerenland, twee in de late Middeleeuwen ontgonnen gebieden ten oosten van Rotterdam. De ouderdom van deze polders is nog af te lezen aan tal van sporen in het landschap, zoals bijvoorbeeld de dorpen die in een lang lint langs of ontginningsweg zijn gebouwd. Haaks daarop staan de weilanden, die smal en langgerekt honderden meters ver het land insteken.
Ook een overblijfstel uit oude tijden zijn de tiendweggetjes, over het algemeen lange, vaak nog onverharde wegen, die dwars op de kavelrichting van de weilanden gaan. De naam zou te maken hebben met het tiendrecht: de landheer had recht op een tiende deel van de opbrengst van het land. Aan de tiendweg werd de belasting mogelijk geïnd. Veel tiendwegen zijn nu met (knot)wilgen, elzen, berken, meidoorns en lijsterbessen begroeid en leveren een extra bijdrage aan het traditionele polderlandschap van sappige weiden, grazende koeien, kerktorens, boerderijen en molens aan sloten met kroos.
De brede en bochtige Lek zorgt voor het wijde rivierlandschap met een al of niet dreigend zwerk, brede horizonten en trage binnenschepen. De veel lieflijker Giessen en Linge vergasten U op het intiemere rivierlandschap. Laat de ene kant van de dijkweg met de boompartijen en het dicht struikgewas beklede uiterwaarden zien, de andere kant boeit door zijn rustieke boerderijen en (in het voorjaar) bloeiende boomgaarden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indrdaad een PRACHTIGE tocht!!!!!!!!!!!!!!
Aanradertje! +
belgische ardennen kanten van bouillon poupehan rochehaut zeer mooi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je binnenkort op pad wilt: bollenvelden! De drukke in Noord-/Zuid-Holland, en de veel rustiger in Flevoland en de Noordoostpolder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rondje door de bossen van ermeloo