Wat is de populairste sport van de VS? Basketbal? american football? Honkbal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
3.7K
itsme
13 jaar geleden
inderdaad...

Antwoorden (3)

American football is het populairst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 AMERICAN FOOTBALL

2 HONKBAL

3 BASKETBAL

4 TENNIS
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amerikanen zijn grote liefhebbers van sport.
Populaire sporten in Amerika zijn: Honkbal, ijshockey, american football (= rugby) en basketbal.

Ook tennis en golf zijn populaire kijksporten in de VS, vooral op televisie.
Ook zelf aan sport doen is belangrijk voor de Amerikanen, en er zijn heel veel amateurclubs en schoolclubs.
De laatste jaren staat fitheid enorm in de belangstelling, en joggende mensen op straat en in parken zie je dan ook veel

Toegevoegd na 3 minuten:
conclusie; de top 4 is:

1. Honkbal

2. IJshockey

3. American Football (Rugby)

4. Basketbal

groeten, Milad Saleh