Eredivisie Live gratis bij kopen telegraaf, hoe werkt dit?

Zou iemand hier even uitleg over kunnen geven alvast bedankt!

Toegevoegd na 2 minuten:
En maakt het uit waar je de telegraaf koopt?

Toegevoegd na 5 minuten:
En als je het na die 2 maanden stop zet, stopt het dan ook meteen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Het maakt niet uit waar je de krant koopt, als je de krant maar koopt.
Bij de krant zit een DVD met hoogtepunten van afgelopen seizoen en een code waarmee 2 maanden gratis gekeken kan worden.

"Zaterdag heeft de Telegraaf een speciale actie. Bij de editie van zaterdag 6 augustus krijgt u 2 maanden gratis Eredivisielive cadeau. De krant is de nieuwe mediapartner van Eredivisielive sinds 1 juli van dit jaar en stunt nu met deze actie. Ook krijgt u bij de krant een gratis dvd met een terugblik op alle hoogtepunten van het afgelopen seizoen 2010 – 2011.
Ook abonnees kunnen profiteren van deze actie, want bij het magazine Vrouw zit komende zaterdag dus een DVD en een speciale code om te gaan profiteren van de 2 maanden gratis kijken naar voetbal. Ook volgt u natuurlijk in Telesport in de krant ook alle ontwikkelingen. Neem nu een proefabonnement op de krant om helemaal te profiteren, nu vanaf 4 weken voor 14 euro. Stopt automatisch!"

http://www.laatstenieuws.nl/archives/21584/telegraaf-met-2-maanden-gratis-eredivisie-live-kijken

Je moet het wel binnen die twee maanden stop zetten, anders zit je aan het dure abonnement vast.
En ja, als je het stop zet, dan is het na 2 maanden automatisch afgelopen (en dan maakt het niet uit of je het in maand 1 al opzegt of halverwege maand 2, je blijft die 2 maanden houden).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus als ik het meteen na de 1e dag dat ik eredivisie live 2 maanden gratis heb, stopt het ook na 2 maanden? In ieder geval heel erg bedankt voor je antwoord. +je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel als ik het na de 1e dag dat ik het heb, stop zet, stopt het pas na 2 maanden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, als jij meteen op de eerste dag aangeeeft dat je na die gratis periode wilt stoppen, dan stopt het gratis abonnement na twee maanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Natuurlijk is dit het beste antwoord. Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ja het stopt inderdaad als jij het meteen de eerste maand opgeeft! Anders loopt het door en kost het dacht ik uit mijn hoofd 14,95 per maand! Dus dat is een aardig hoog bedrag zeker omdat er nu nog vrij weinig voetbal op tv is.