Hoe trekken turnsters een turnpakje zonder sluiting aan?

Op m'n vorig vraag reageerde de mensen dat je het aantrekt via een sluiting. Maar ik heb gehoord dat er pakjes zonder sluiting zijn. Hoe worden die aangetrokken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.6K
Amadea
12 jaar geleden
Deze waarschuwing heb ik je al vaker gegeven: jij bent echt bezig jezelf een fobie voor strakzittende kleding te bezorgen. Doe dat toch niet, daar schiet je niks mee op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dit serieus?
Ik trek m'n turnpakje aan zoals een badpak.Simpel!
Wat dacht je dan?
En waarom wil je dit weten?
Nou ja,je zal wel een reden hebben.

Antwoorden (2)

Op dezelfde manier als een badpak. Het is elastische stof, dus je kunt er gemakkelijk instappen, het optrekken, en je armen erin steken en het over je schouders schuiven.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist.
En zo simpel is het.
Plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het toch zonder sluiting niet zover uitrekken dat het over je schouders kan?
Amadea
12 jaar geleden
Je kunt het principe uitproberen met een onderhemd. Trek dat niet over je hoofd heen aan maar stap erin en zie maar hoe je het dan aantrekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slim bedacht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tioking
Het is een gedoe.
Dat wel.
Mijn kleindochter d'r balletpakje is ook zo'n gefrot.
Maar het kan gewoon.
Als een badpak het stof rekt gewoon.