Hoe train ik het best me arm spieren met gewichten van 3 kilo?

Ik wil graag sterke en meer arm spieren heb en maar weet niet hoe weten jullie goeie oefeningen om het te trainen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Ga op een bankje zitten. Pak een dumbell (gewicht) in je rechterhand. Zet je elleboog in je rechterknie. Hou je arm in een hoek van ongeveer 90 graden. Buig je onderarm naar je schouder. Span je biceps hard aan en laat het gewicht weer rustig zakken naar de beginpositie. Herhaal je oefening nu met je linkerhand. (in het begin 3 a 4 setjes van 15-20 herhalingen ivm het lichte gewicht)

Toegevoegd na 12 minuten:
sowieso erg goede oefeningen voor je lichaam waar je weinig voor nodig hebt is, opdrukken.. probeer eens 3 maal in de week in de ochtend of avond op te drukken, begin gewoon is met 3 setjes van 10 x opdrukken, gaat dit makkelijk schroef je het op.

Optrekken, mega goede oefening, krijg dit onder de knie en je hele lichaam zal er profijt van hebben.

Grotere biceps is niet alles, triceps zijn ook belangrijk, sterke rugspieren, been spieren en buik spieren. Dit alles draagt bij aan het totaal resultaat..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Toch zou ik beginnen met 3 kilo per arm op en neer zegmaar. Dan overgaan op 5 kilo en volhouden, beginnen met 1 minuut lang, rust en 1 minuut, rust, 30 sec. enz. Op een gegeven moment zul je spieren kweken.