Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Bij een sportzaak of een outdoorzaak.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar een echte loopwinkel (zoals bijv. Runnersworld).

Daar zetten ze je op de loopband of ze hebben een loopbaantje in de zaak. Je lopen wordt op video opgenomen er wordt gekeken naar je stijl en welke schoenen daar het beste bij passen. Loop je met je voeten meer naar binnen, dan zul je daar meer steun nodig hebben etc.

Als je daar schoenen loopt en je hebt na enkele keren lopen het idee dat ze niet goed zijn (ik had bijvoorbeeld telkens blaren), dan kun je ze terugbrengen en dan meten ze je een ander paar aan.

Mijn tweede paar was fantastich.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juustem!+
Bij her blad Runner's World, zitten de deskundigen bij uitstek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Starshoe wordt je loop en anatomie uitgebreid geanalyseerd en kunnen eventueel correcties aan schoenen worden aangebracht.

Het aankoopadvies is niet gratis (ik betaalde dacht ik 25 euro), maar duurt dan ook ongeveer een uur en het bedrag krijg je terug als je schoenen koopt.

Starshoe heeft filialen in Breda, Zoetermeer en Zeist.
(Lees meer...)
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idem voor Step One in Borne.
Compleet podologisch advies. Kosten daarvoor worden weggescholden als je er schoenen koopt.
Ga te rade bij een onafhankelijk persoon.
Wat dacht je van je looptrainer
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding