Waar kopen mensen van de kermis hun knuffels in?

Er was kermis en ik wou die cookiemonster knuffel wel erg graag. Maarik had geenzin om er zoveel geld aan uit te geven. (grijpen) Dus ging ik op internet kijken kost de knuffel daar 11,99!

Dat vind ik best wel veel weet iemand waar ik deze goedkoop kan kopen. Of waar de mensen van de kermis hun knuffel inkopen?

Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
2.6K

Het beste antwoord

Doorgaans bij de groothandel. Kost dáár een fractie van waarvoor jij 't zou kunnen kopen. Gaat om de aantallen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk bij een groothandel voor kermissen en pretparken.. net zoals je een groothandel hebt voor restaurants.. Zou je eens op moeten googlen..
Succes ermee!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op rommelmarkten.
Klinkt mischien heel vreemd, maar ik heb zelf meegemaakt dat ze het bij ons op de rommelmarkt in kochten.
Ik weet niet of ze dat altijd doen.

Maar ze daarnaast kopen ze het gewoon bij goedkope groothandels of andere leveringsadressen.
Of in het buitenland waar alles heel goedkoop is.
Goedkope fabrieken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is een startpagina voor kermis.daar vind je ook wat jij zoekt.