ik heb een drumbel set aangeschaft en ik wil een paar oefeningen?

ik heb 2x halterstang van max. 15kg. ik zou graag een paar oefeningen willen die ik thuis kan uitvoeren.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

niet echt een antwoord, maar je zou eens op www.dutchbodybuilding.com kunnen kijken. Ik doe zelf aan bodybuilding en heb bijna alle info mbt oefeningen, voeding trainingsintensiteit enz van die site gehaald. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi

Begin eens met het volgende programma wat ik zelf heb ontwikkeld, om je lichaam compleet te trainen. Erg leuk om allmaal isolatieoefeningen te doen, maar dit programma biedt je alles voor een geweldige start. Als je op de webpagina komt, klik op het Easyfit logo en het opent vanzelf. Enne, zegt het voort, je krijgt er een fantastisch lichaam van.