Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er in het echt ook zo iets al in de coca cola reclamen dat je uit die fles in het water word geduwt doormiddel van lucht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
822

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Was het maar waar :) Ik ken de reclame en moest ook een paar keer nadenken. Als je met zoveel kracht ( G krachten) weggeblazen wordt, dan zou je heel veel aan jezelf kunnen beschadigen. ( je nek kan breken omdat je alleen maar een zwembroek aan hebt en verder geen bescherming. Ik denk dat je door de druk zelfs doof zou kunnen worden of dat je organen een hele harde klap krijgen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gelukkig niet. Buiten alle krachten die je lichaam te verwerken zou krijgen is de klap op het water waarschijnlijk ook zeer pijnlijk. Verder zit de opening aan de bovenkant en dus is de kans zeer groot dat dan zelf weer op het platform valt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Buiten het feit dat het schade aan jezelf zou aanrichten denk ik dat zo'n installatie niet in te bouwen is op een plek zoals in de reclame.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan natuurlijk wel gewoon indoor skydiven http://www.indoorskydive.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding