Waar kan ik goed sluitende, niet al te dure badmutsen kopen? Niet online graag.

Dus bij winkels

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.4K

Het beste antwoord

Bij grote sportzaken zoals intersport, perrry, aktiesport, sport2000. Overal waar je ook sportbadkleding kunt kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij kun je die in de betere zwembaden ook wel kopen.
Je kan allicht wat zwembaden in de buurt (als die er zijn) bellen, dat scheelt een nodeloze reis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zal ze toch niet alleen bij zwembaden kunnen kopen? Bij sportverenigingen betaal je juist de hoofdprijs
Wat ik nog niet als optie zie is de sportafdeling van V&D. Als er in jouw woonplaats een groot filiaal is van Vroom & Dreesmann dan kan je daar geheid een goede badmuts kopen.
Amadea
11 jaar geleden
Bij de DA drogisterij, ze hebben van die strakke wedstrijdbadmutsen voor ongeveer 2 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oja? dan ga ik daar maar eens kijken. Bedankt!